Saturday

Hej hej alla!
Jag har precis kommit hem efter min fotbolls match mot mälarhöjden och vi vann med 1-0. Jag gjorde inte något mål men jag hade en jätte stor målchans. Aja...
Idag vaknade jag ganska tidigt dels för jag skulle ha match och att lillasyrran stressade runt i hela huset.
Men sitter nu och lyssnar på lite Darin - Run away.
Går dagen var Perfect tack tjejer för en jätte kulig kväll. Jo så här gjorde vi: Först var vi hos Bellis och åt kladdkaka vi tog T-banan in till söder och hämtade ut biljetter till bion och sedan åt middag vi gick till bion och tittade på den efter längtade17- again på premiären med min Zac Efron .  <33333  Den var mycket bra men det var typ bara tjejer i salongen. Vi fick skjus hem av Jossans mamma och ja kom hem och var ensam en stund för pappa och Bella var på match, dom kom hem och vi tittade på en låååååångfilm som hette Pearl Harbor.
Den var bra men över 3 timmar, somnade vi kl ett eller två :)


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback