2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert, men inget jag kommer på nu!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften, så det blev inte så svårt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja min kära mormor. Älskar dig!
5. Vilka länder besökte du? Frankrike, Danmark, Finland, Belgien, Schweiz, Tyskland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En Pojkvän. :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22 November :)
8. Vad var din största framgång 2009? Jag vet ej.
9. Största misstaget? Ingen aning.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget mer än förkyld.
11. Bästa köpet? Ett linne från Gina Tricot.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, McDonalds. Haha...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min lilla syater Julia.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Pittbull-I know you want me ( En plåga)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare ibland och ledsnare ibland.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ta vara på tiden jag hade haft med mormor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit rädd. Jag är rädd för nästan allt!
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina släkt.
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Gossip Girl böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten? Justin Bieber.
24.Fick du något du önskade dig som du fick när du fyllde år? Pengar så att jag kunde köpa min Tv.
25. Något du önskade dig men inte fick? Japps
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag gick på bio med mina fina kompisar och firade med släkten.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kommer inte på något.
28. Hur skulle drömår sett ut? Att inte förlora någon av dom nära eller kära.
29. Vad fick dig att må bra? Mina älskade vänner. Speciellt Bella, Jossan och Petra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Zac Efron som alltid.
31. Vem saknade du? Mormor, iallafall halva året.
32. De bästa nya människorna du träffade? En av dom är Amanda, hon finns alltid där. Annars Tove och Ewelina två riktigt söta tjejer. Fast dom är inte så nya! Men annars Gabriella. <3

Tagen ifrån Kenza.se :)


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback