I LOVE IT!

Ojoj, det har hänt mycket på dom dagarna jag inte har bloggat.

I torsdags var det efterlängtade julafton. Firades med
trevliga men lite konstiga släkten på pappas sida.
Fick många fina klappar och jag är tacksam.
I ett tidigare inlägg skerv jag att jag önskade mig en iPod,
den fick jag ej men det är inget att gråta över
eftersom att jag fick en sprillans ny laptop av mami och papi.
I<3 It!

Juldagen firades med mammas släkt i nya lägenheten.
Jätte trevligt att träffa mina trevliga mostrar. Älskar er!
En rolig kväll med mycket skratt.

Nu ska jag hoppa i pjamasen, sätta på 7th Heaven och
ta fram lite cholkad och bara mysa.

Kram Sofia.


Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Härligt att du är nöjd! Älskar dig med hjärtat!

Puss gumman

2009-12-26 @ 23:34:51
Postat av: Anonym

Jag och Osvaldo var faktiskt också med på datorn, så det så :).../ Anna

2009-12-31 @ 11:25:31
Postat av: Sofia

Ok Anna :)

2009-12-31 @ 16:57:23
URL: http://sufiaz.blogg.se/
Postat av: Annika Blomqvist

Konstiga släkten på pappas sida ingår vi där eller är vi släkten på Annas sida.

Kram Annika Blomqvist

2010-01-05 @ 15:21:26
Postat av: Sofia

Hej Annika!



Kul att du tittar in på min blogg!

Ni ingår i släckten med inte den konstiga gruppen!



Kram

2010-01-05 @ 16:21:18
URL: http://sufiaz.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback