Today this has happend:

Hej bloggish!

Idag vaknade jag klockan halv ett och gick upp.
Bella-Syster och Alice-BellasBVF satt och tittade
på High Scholl Musical 2 och jag satte mig och tittade med dom.
Vid kvart över 2 åt jag frulle. Sedan tittade vi på
High Scholl Musical 3. Älskar Zac Efron, så alla vet.
Åt ingen lunch. Vi gick till källsorteringen och sorterade
skräp. :(
Jag kom hem och lyssnade på musik på Spotify läste alla
vanliga bloggar, som jag brukar läsa.
Sen var jag lite barnvakt åt Jullan.
Åt Köttbullar och makaroner till middag.
Har nu tittat på Ugly Betty på TV:n.

Några favorit scener ifrån High School Musical 3:







Pussssss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback