Tredje advent eller?

Ja tiden går så fort nu!
Det är redan tredje advent!

Snön började falla utanför mitt fönster
igår och jag tänkte: ÄNTLIGEN!
Sofia <3 Snö

Somsagt var jag hos min farfar igår och
träffade min fina släkt. Snön gjorde så att
jag och Bella-min lilla syster- och mina kusiner
gick ut och hade snöbollskrig.
Den yngsta kusinen var bäst och träffade mig
hala tiden! Tack Elliot! :)

Idag vaknade jag halv elva eftersom Jullan
kom inspringande på mitt rum och väkte mig.
Åt frulle framför tv med pappa, samtidigt som vi
tittade på skidåkning. Gick ner, tog en dusch och
nu sitter jag här!

Ha en trevlig tredje advent och ät massa pepparkakor
och lussebullar!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback