not goddie

Jag sitter nu här med Bella och tänker att det kommer inte gå så bra på matteprovet som vi ska ha imorgon
eftersom det kommer att vara fredag den trettonde :S ärjätte rädd ändå om jag har tränat .
Ska snart gå på min träning och sedan blir det färd hem och äta något.
MIn dag i skolan i dag har varit helt okej för vi har inte riktigt haft några riktiga lektioner idag,
började med en skön sovmorgon sen idrott och sen bar det av till träslöjden
sedan en spanska lektion med mina fina spanska buddies <3

lite bilder :)

           love yo

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: desamma :)<3

2009-02-14 @ 12:29:23
URL: http://awanda.webblogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback