ny fixad blogg

Hola!
Idag har min kära bonus mamma hjälpt mig att ändra min bloggs utseende ,
jag blev jätte nöjd men headern är bara tillfällig tills jag fixar en ny...

Skolan idag har varit ok, micke var borta så vi hade en trevlig vikarie :)
Hade sedan bild, musica, matte och At inte en hemska dag í sofias liv .
Men nu har jag ont i magen, ikväll blir det 90210 och mys.
Har sovmorgon och det är mycket skönt ..


Ett väldigt trist inlägg men men <3                                                                          

                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anna

Puss på dig! :)

2009-02-19 @ 22:05:46
URL: http://litehitochdit.blogspot.com

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback