söndag

hellå
sov hos lova i natt men trixioch lapyan var oxå där
kl 10 gick vi och köpte goodis
kl blev 12 så då gick vi till tunnelbanan och hämta lapyan
vi tittade typ på sex and the city hela kvällen 
 sen såg vi en skräckis (jag tittade inte mkt : )
vi vräkte i oss godis : mumms
vi var uppe typ till kl 5 och då skulle vi sova
lova ville öppna fönstret för det var så varm men vi hade det öppet hela natten så jag frös väldigt mkt !
allt i hela rummet var -10 , mitt täcke, kudde ,madrass allt var s*it kalt 
så jag var vaken till kl 8 men då vaknade lova av att hön frös och då stängde hon fönstret :)
vi vaknade kl 14.00 och gick upp och åt frukost
städade och fixade oss
sen gick jag hem och åt lunch
speladfe spel och fixade i mitt rum
pappa kom hem och då åt vi middag , wook <3
sitter nu och lyssnar på fantastiska låtarna right here och superhuman sjukt braiga .)
lägger upp lite bilde från idag och igår
pussssar <3





 


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback