!

Hej hopp!


Sorry att jag inte har hunnit skriva så mycket på några dagar men jag har gjort läxor.

Dagen har faktisk varit okej, jag började med Elevens val, Engelska, Matte och sedan lite Svenska, ingen so för vi fick sluta tidigare.

Efter skolan blev det en tur hem till Jossan, vi tittade på film och åt popcorn, mysigt!

Hade jätte kul och nu sitter jag här och skriver, ibland kan bara känslan av att skriva vara mysig.

Ikväll blir det bara lugna stormen, men imorgon blir det nog en träff med Bella!


Imorgon ska vi ha öppet hus i skolan - det är typ att föräldrar får komma och se hur vi jobbar-

och då behöver jag bara gå 2 timmar i skolan sen hem, men eftersom det är lördag och vi går till skolan så får vi ledigt på måndag!<33

 


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback