The City!

Hej alla fina personer där ute.

Idag vaknade jag klockan elva och gick upp och åt frukost.
Efter det gick jag ut i regnet för att gå till Bästevän.
Vi åt lite kräm och sedan tog vi tunnelbanan i till T-Centralen.
Vi tittade runt på massa affärer och även fikade på ett
mysigt ställe som hette Mode.
Jag hittade en tröja jag ville ha på Gina Tricot
 men den fanns ej i min storlek så
vi åkte till Götgatsbacken istället och köpte den där.
Vi kom hem och åt lite nybakad chockladgodis och
spelade lite spel.
Sedan satte vi oss och tittade på Top Model.

Jag har precis tagit en skön dusch och vill bara påmina
Mormor att Jag Älskar Henne!



MIn söta syster Julia.



Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback