20:01- 20:17 <3

Hej hopp bloggen!
Har precis tittat klart på Gossip girl såååå spänande.
Men denna helg har jag varit ute på landet och bara tagit det lungt med familjen.
Tittade på robinsson igår och gjorde massa andra saker.
Idag innan jag kom hem så på vägen stanade vi i Täby för att se mina mostrar som skulle dansa dasuppvisning, mina mostar har vekligen talang :)
Det var hela 22 dans nummer med alla sorters musik och dansstilar. Jag har tittat på deras uppvisningar från danskolan lasings i 3 år snart och jag tycker alltid att dom är jätte bra. Detta år var jag så trött så att jag tyckte att deras show var lite lång, dom höll på i nästan 2 timmar så man blev väldigt trött.
Sedan åkte jag hem och gjode middag och sedan somsagt Gossip girl.
Jag är ganska spänd inför imorgon för jag och tjejerna i 7f och jossan och några till ska spela match i skol DM mot aspudden som är jätte bra.

önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till på matchen gumman!



Tack för att du kom och stöttade mig och Erika idag på dans-showen! Jättekul att du var där!

Puss och kram från Moster Lisa, pussa på Bella från mig också :)

2009-05-10 @ 22:09:33

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback