Som om kärlek inte finns!

Hej bloggen!
Jag har blivit lite bättre på att uppdatera men nu ska jag berätta om min helg.

Lördag: Jag vaknade vid halv tio för jag och
syster skulle vara barnvakt åt lilla syster Julia.
Åt frukost och tittade lite på tv.
Tog hand om Julia och gick och vilade med henne.
Ringde Bella och bestämde att hon skulle komma hit.
Vi tog det lungt och gick och köpte godis.
Klockan sex gick Bellu hem och pappa kom hem.
 Vi skulle åka till pappa kompis på Liding ö.
Dom har världens finaste och största hus.
Kussen var också där och vi åt middag och tittade en 
stund på robinsson men sedan bytte vi till
Eurovision songcontest.
Norge vann och vi åkte hem. Grattis Alexander.

Söndag: Vaknade vid halv elva och gick upp och fixade mig.
Hade sedan träning och sedan åt jag lunch.
Tog det lungt hela dagen och inget annat hände
än god middag och massa kul tv- tittande.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback