Den Sista November

Hej Hopp alla fina läsare som
står ut med mitt dårliga skrivande!

Hoppas att alla hade en trevlig första advent igår.
Jag var bara hemma och gjorde lite läxor och tittade på
mina favorit program Gossip Girl och One Tree Hill!
Jag håller på att jobba med en skoluppgift inom geografi
som handlar om växthuseffekten. Jag som är en lite underlig
tjej älskar trevliga ämnet geografi och jag jobbar hårt på min
uppgift. 

Vad har hänt i förra veckan då?
Ja, förra veckan var jag som alla andra 
på New Monn. Jag och mina bästa vänner såg den 
fantastiska filmen på bio. Jag åkte sen hem till Bella 
och sov där. Mysig dag och kväll.

I helgen har jag flyttat till en nybyggd lägenhet med
min fina mamma. Vi flyttade till en 6:a. Det finns 2 våningar i lägenheten.
Jätte fin lägenhet och trevligt att träffa släkten som var där!

Imorgon är det KID-dag i skolan som betyder att det är en 
Komma Ikapp Dag. Om man ligger efter i något ämne 
(som inte jag gör) får man en chans att ta igen det!
Det blir äcklig mat i morgon i skolan så jag och mina
vänner i klassen kommer att äta på McDonalds!

Kram!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback