Farsdag!

Hej alla!

Jag tänkte bara säga att det kanske inte 
blir så mycket bloggande fram till jul.
För att jag måste koncentrera mig på mina betyg 
och verkligen fokusera på skolan.
Så klart kommer jag blogga någon/några gånger i veckan.
Jag ska göra mitt bästa med att hinna med
att blogga också men jag lägger skolan som prio 1 just nu!

Idag har jag inte gjort så mycket.
Vid 12 tiden gick jag hem till pappa och grattade honom
på Farsdag. Han fick en nit-trisslot. Suck.
Jag tänkte ju att han kunde vinna 1 miljon och det kunde
bli den bästa farsdag-presenten någonsin. Menmen.

Om cirka 1 timme börjar mina 2 tv-tittande timmar på
söndagar. Dom innerhåller One Tree Hill och Gossip Girl.
Mamma ska bort ikväll så det blir jag och lilla syster.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Kommenterar ditt inlägg nedan "olyckliga du". Gumman! Du ska veta att du är ovärderlig, världens finaste tjej, så snäll och omtänksam, du har ett stort hjärta! Ibland känner man sig låg, det gör alla, men snart känns det bättre igen. Tröst och styrka finns att hämta hämta hos din familj och dina vänner. Puss och kram till dig, världens finaste! Hoppas det känns bättre snart!

2009-11-09 @ 09:24:57
Postat av: Moster Erika

Älsklingen! Håller med min syster, du är världens finaste tjej och vi finns här för dig! Puss gumman

2009-11-09 @ 13:08:36
Postat av: Sofia

Tack Söta Mostrar! :) Älskar er! <3

2009-11-09 @ 15:04:18
URL: http://sufiaz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack söta Mostrar! Älskar er! <3 :)

2009-11-09 @ 15:05:39
URL: http://sufiaz.blogg.se/
Postat av: Moster Lisa

Å vi älskar dig, finaste Sofia! Puss hjärtat

2009-11-10 @ 11:06:39

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback