Fredag kväll!

Sitter nu här med tända ljus i hela mitt rum och
sitter och lyssnar på Spotify! LoVe

Skoldagen har varit vanlig.
Svenska Media, Matte, Engelska, Lunch, So.
Vi hade matteprov idag och det gick faktist ganska bra.
Jag slutade 14.10 och gick hem till Bästis.
Vi bakade och jag gick hem ganska tidigt för att jag skulle
säja Hejdå till min lilla syster som åker på fotbollsläger i helgen.
Men hon hade redan åkt. Suck.
Tittade på sista avsnittet av min Gossip Girl-boxen jag fick för en
vecka sen. Jag kunde inte sluta le efter sista avsnittet det var så fint.

Imorgon kanske jag ska träffa mina fina vänner och hitta på något
och sen ska Bästis sova hos mig.



Min älskling!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback