2010-04-09

Godmorgon/ Godförmiddag/ Goddag, you name it!

Vaknade TIDIGT idag. Vid åtta eller nåt, då kunde jag inte somna om
så jag satte på OTH och tittade klart på hela boxen förutom sista
skivan som Petra har hemma hos sig! -.- ♥
Jag ska snart gå hem till Bestis! Vid typ halv fem eller något möter vi
Josefin vid tunnelbanan så drar vi in till Stan. Vi ska på bio ikväll! MYS!
Blir nog middag på McDonalds eller Kungshallarna.
Kanske köper jag något too, man vet aldrig med mig!

Aja, ha en bra dag alla fina läsare! Kanske blir ett inlägg till innan jag
drar till Bellis och kanske ett när jag är där annars hörs vi ikväll!

PUSS


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback