love too fridays.

Hellu alla söta läsare.

Idag på praoen har jag haft jätte kul.
Först fick jag kolla att alla Odd Molly plagg var larmade.
Efter det gick jag upp till herr avdelningen och larmade herr jeans och chinos.
Där fanns roligaste Ingemar som sällskap.
Sen kom pappa och Jullan och vi åt lunch tillsammans.
Sedan åt vi glass och de åkte hem och jag var intte i lite affärer.
Sedan fixade jag till lite jeans.
Sen fick jag vika Polo Ralph Lauren tröjor och det var lite svårt först eftersom
de alla var vikta på ett speciellt sett på att märket ligger neråt åt höger
och man måste andväna papper för att det skabli perfekt.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.

kyssar


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback