ALL UP TOO YOU


Hej läsare! Vaknade ganska tidigt idag om man jämför med när jag somnade igår. Jag somnade vid halv två och vaknade vid tio imorse! Jag skulle egentligen åka in till stan med Gabriella idag men hon kunde inte i sista sekund så vi ska åka på onsdag istället, var evigheter sen jag träffade henne! Men annars är det sista dagen för mig ensam i lägenheten, jag har ju varit själv i två dygn, underbart. Men idag kommer familjen hem ifrån landet så det blir väl fullt hus! Jag ska nog gå förbi min pappa och sen får vi se vad som händer mer idag!
more update soon


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: tack hjärtat! :)

2010-08-02 @ 16:06:35
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback