FRIDAAAY

Tumblr_l6fidbeipz1qc4obho1_500_large
Hellu sötisar! Hur är det? Jag mår själv väldigt bra. Idag fick jag sova ut eller jag hade väckarklocka som stog på halv tolv, men skulle nog kunna sova längre om inte den ringde. Gick upp och åt frukost framför Topmodel, någon annan än jag som älskar att åta frukost framför tv:n? Aja, sen gick jag ut och solade lite, fick lite färg och nu har jag fixat mig och jag ska strax göra lite sysslor och sen dammsuga vardagsrummet så kommer jag att tjäna 100 kronor till, jag samlar pengar till en väska jag vill ha till skolstarten men har inte riktigt råd att köpa den så jag hjälper till hemma för att få lite cash. men hörs sen. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback