LÖRDAGKVÄLL/SÖNDAGMORGON


FINA TJEJER


SWEET, SUGER, CANDY


HAHA, FINT PETRA.


BOENDE FÖR NATTEN

Jag somsagt sov hos min kära vän Josefin i lördags, vi hade en jätte trevlig kväll alla tjejerna med god mat, film, kortspel och såklart en massa tjejsnack. Min kväll/natt/morgon hade varit 100# så mycket bättre om jag hade varit frisk. jag hade både halsont och feber, inte det bästa man kan ha på en tjejkväll. Vi sov ju också i tält vilket gjorde det ganska mycket värre för mig eftersom jag inte sov så bra. Vi somnade vid halv två och vaknade halv fem men sen somnade vi om igen och vaknade vid nio. EN trevlig kväll men en hemsk natt. tack tjejer nästa gång ska jag lova att vara frisk, hihi.


Kommentarer
Postat av: Petr

haha, grum bild !! XD

älskar dig<33

2010-08-17 @ 16:55:23
Postat av: Anonym

haha, grum bild !! XD

älskar dig<33

2010-08-17 @ 16:59:40

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback