LÖRDAGSMYS


Min lördagskväll består av Vecko Revyn och naturgodis! Ska se om det finns någon bra film på Tvn ikväll, någon som kan rekomendera en bra som går ikväll?

Annars var Shrek en bra film och otroligt cool i 3D, men det var ju typ jag som var den ända ungen över 13, haha, man måste vara liten ibland! Jag fick hem lite saker ifrån Indiska också, som en kudde, en korg och en tubkjol i sammet, kommer bild sen! Sen fikade vi på ett jätte mysigt cafe och sprang ute i regnet mellan cafet och biografen! Körde på naturgodis istället för popcorn idag, lite nyttigare och jag ska på bio imorgon igen så då blir det säkert popcorn! kyss


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback