CITY



första bilden: fin bild bortsätt att jag ser ut som en tant. andra bilden: sötis Gb

Hej igen, nu är jag hemma från en underbar dag med min älsklings tjej Gabriella! Vi möttes upp i T-Centralen och gick runt på massa affärer, åt lunch och pratade! Vi hann även med en fika då vi drack milksheak ifrån juice-baren i Gallerian! Gabriella och jag har känt varandra i ett år och två månader och är kompisar genom fotbollen! Vi hade inte träffats sedan Juni så vi hade mycket att prata om. Sjukt fin tjej hon är!  Tack gumski fär en trevlig dag. adios


Kommentarer
Postat av: gb

hihi söt du är :) älskar dig <3 <3

2010-08-04 @ 21:21:53

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback