2010-12-30 20.15

Fashion-makes-the-world-go-round    lalaphotos
Hej alla! Kom precis hem ifrån Farsta för andra gången idag. Åkte först dit i morse med cheyerna och vi köpte lite saker och sen åkte jag dit med mamma som inte hade hittat en klänning för imorgon än. Självklart att hon tog med mig eftersom jag är den som är mest modemedveten i vår familj. Jag hittade en perfekt klänning som hon älskade också och hon köpte den. På vägen hem köpte vi mat och nu sitter jag här framför tv:n och tittat på inget mindre än Victoria Secret Fashion Show 2010. Älskar det, men man får lite skönhets noja eftersom cheyerna är så himla snygga. Min kompis Tove skulle passa perfekt bland de cheyerna, haha, men det är sant! kyss till er ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback