DAG 10 - MITT BLOGGNAMN, MENINGEN?

Ja, i November 2008 ville jag starta en blogg. Det var många av mina vänner som hade så min bonusmamma hjälpte mig att skaffa ett konto på blogg.se. Jag visste inte vilket namn jag ville ha på bloggen. Jag funderade på några larvig ( tycker det nu ) men sen försökte vi så nära mitt namn som möljigt. Vi provade med sufia.blogg.se och sofias.blogg.se och sen blev det väl bara sufiaz.blogg.se. Om jag ska vara helt ärlig så älskar jag mitt bloggnamn eftersom dcet har blivit liksom mig. Jag har haft bloggen i över två år så det är inte få gånger jag har skrivit sufiaz.blogg.se och samma gäller väl för er?

Jag tycker det var väldigt svårt att hitta på ett bloggnamn. Jag har varit med när Lova skulle välja och jag och Trixi slängde ut oss massa ideér men inget dög. Jag förstår henne eftersom bloggadressen är något man måste dras med hela tiden man har sin blogg så man vill att det ska kännas rätt och det gjorde det med sufiaz!

Puss


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback