DAG 14 - EN BILD PÅ EN PLATS JAG VART PÅ

Phuke Orchid Resort Phuket Orchid Resort Pool
Jaha, någon som kan gissa var detta är någonstan? Det är Phuket där jag var julen för 4 år sen.
När pappas mormor dog drog hela släkten på en resa tillsammans för att få göra något kul tillsammans, de ända som inte földe med var kuzinerna men det är en annan historia. Detta ställe var i alla fall det finaste land, ö och hotel jag någonsin har varit på. Det var så fint och det var den första gången som jag var i Thailand, ni kommer väl ihåg "Thailand-perioden" då var fjärde svensk åkte på charter till drömmarnas land. Det som var så sjukt bra i Thailand var att maten var fantstiskt god, allt var så billigt och alla var jätte trevliga. Vi åt till och med på en svensk restaurang i Thailand en dag då vi var där, haha, sjukt.

Jag tyckte att detta ställe var som ett paradis och det är så jag kommer komma ihåg det. Man gick upp varje morgon för att bada, sola och äta glass, vem gillar inte det livet när man är 11 år?


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback