DAG 16 – EN KÄNDIS JAG VILL TRÄFFA

Ja, om vi bortser ifrån Zac Efron som jag skulle vilja gifta mig med så finns det en person som jag verkligen skulle vilja träffa och prata med. Denna brutta ser jag verkligen upp till eftersom allt som kommer ut ur hennes mun är sant och betyder något. Hon verkar vara riktigt stark och hon har klarat sig igenom en av de tuffaste industrierna någonsin. Ibland brukar jag bara lyssna på det hon säger och allt kommer bara ut så rätt när hon pratar. Men samtidigt som hon är smart och riktigt unik så kan hon larva sig också vilket är skickligt enligt mig. Vet ni vilken kändis jag pratar om?

Kändisen som jag helst skulle vilja träffa nu för ögonblicket är ingen mindre än Tyra Banks. Hon är både en riktigt duktigt modell, leder och producerar programet top model och har en egen show, tyra banks show. Hon tar upp riktigt viktiga saker i sin show som det är intressant att lyssna på. En gång tog hon upp hur det är att var populär/inte populär tjej på sin skola, hon tog då dit 5 populära tjejer och 5 inte så populära tjejer som fick ha en diskussion om deras vardag ur deras egna perspektiv, vilket var riktigt underhållande och lärorikt att titta på. En gång har hon även tagit dit alla som var med i en top model säsong och sen visade hon klipp ifrån säsongens gång och såg på bråk och hon intervjuade hur det var att bo med 12 tjejer i samma hus som har roligt, bråkar och tävlar på en och samma gång.

Jag vill träffa kändisen Tyra Banks på grund av att jag tor att hon har några viktiga ord att berätta för unga tjejer, som hon gör ibland i hennes show eller i top model och lära de att det handlar inte alltid om utseénde, vilka kläder man har eller vart man bor utan hur man beter sig emot andra. Bara för at jag har det bättre är jag inte mer värd. Det låter inte lika rätt när jag skriver det utan jag tror verkligen att Tyra skulle kulle utrycka sig på rätta sätt i ord.

Jag ser upp och beundrar Tyra enormt för allt hon gör och säger och ibland måste man nästa titta bort och förstå att snygga personer kan också vara smarta haha, jag skojar bara.

Adela and Tessie: Celebrities.   Live Your Style


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback