DAG 8 - MITT ANDRANAMN, BRA ELR INTE?


Ja, för er som inte vet vad jag heter jag Isabella i mellannamn. Sofia Isabella.. jag vad kan jag säga om det. Mamma ville att jag skulle heta Sofia och pappa ville Isabella så det blev Sofia i förnamn och Isabella i mellannamn. Jag gillar namnet Isabella ganska mycket, men det värsta är att min lillesyster heter Isabella i förnamn och när jag säger att jag heter det i mellan namn frågar alla : vad heter din syster då? Isabella Sofia, eller? Hahah och så skrattar de. Och nej hon heter inte Sofia i mellannamn, såååå lite fantasi hade inte mina päron men de tyckte väl att namnet Isabella passade in på min syster eller något. Men jag tycker namnet Isabella passar in som mitt andranamn väldigt bra, man blir ju inte tillkallad till sitt mellannamn så jag reagerar inte på det men jag hör och säger det ju varje till Isabella. Jag hörde också att man kan byta till sitt mellannamn helt gratis om man skulle vilja det för om man vill byta till ett helt annat får man betala. Men jag kan ju tyvärr inte det eftersom jag kan inte heta precis som min syster, det går ju inte. Men hoppas ni vat vad mitt mellannamn är nu och vad jag tycker om det.

p.s : jag nämde namnet Isabella elva gånger i detta inlägg, slå det om ni kan! ;) ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback