EN BRA DAG VÄNDE TILL EN DÅLIG

Hej alla! Synd nog kommer bloggen på denna adress försvinna imorgon. Om du är min kompis kan du kontakta mig och fråga om den helt nya bloggen heter och så kanske - om jag litar på dig - får du adressen. Om inte du känner mig, tyvärr kan jag inte göra något. Orsaken till att jag byter namn är eftersom några ville göra min blogg synlig för alla vilket jag inte vill. Så tyvärr har de personerna förstört för mig och mina läsare. Aja, är ganska besviken. 1. Det finns alltid personer som vill förstöra för en. 2, Eller så finns det personen som förstör men inte vet det själva. Och just i detta fall tror jag på alternativ 2. De är säkert trevliga killar men vad de gjorde uppskattade jag inte. hejdå sufiaz.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Ingrid Kammerfors

Jag vill gärna ha adressen till din nya blogg,/Puss Farmor

2010-12-21 @ 11:11:43
Postat av: Moster Lisa

Hej hjärtat, vad är det som hänt?? Jag vill också gärna ha din nya blogg adress!

Puss gumman, styrkekram

2010-12-21 @ 18:31:30

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback