FREDAG ELLER FRIDAG.


Nu är veckan slut och vi har bara två dagar kvar innan vi får lov på tisdag. Alla våra riktiga lektioner för 2010 är slut men de kommer tillbaka i massor till 2011. Betygen är satta, inga läxor eller inga ansträngningar kvar på detta år, det är ju hur underbart som helst.

Skolan idag var bra eftersom de bestog av två lektioner som var hemkunskap där vi typ städade och drack saft och sen syslöjd där maylis tvingade oss att montera några stolar (?). Aja, det var den sista lektionen med den surkärringen i hela mitt liv, skönt. Efter skolan drog jag, Jossan, Petra och Bella till Farsta. Jag köpte klart mina julklappar och träffade på min lillesyster så jag kunde berätta vad jag önskade mig. Hälsade även på Amanda och Ewelina och sen träffade vi också på Sandra och Saga. Nu är jag i alla fall hemma och trött i benen. Puss.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback