I´LL FIGHT TO FOREVER

Tumblr_ldmc3zsjnh1qbuie9o1_500_large
Hej alla! Sitter och lyssnar på lite JB, Justin bieber med andra ord. Tog en sovmorgon denna lördag vilket blir den första lördagen jag fick sova ut på typ månader, skönt! Vaknade vid tolv och gick upp och gjorde en stor frukost som bestog av omelett, knäckebröd med ost och apelsin/passionsfrukt-juice. Jag tittade på ett Gossip Girl avsnitt medans jag åt som jag älskar det såhääär mycket. Idag har jag inga planer alls vilket är riktigt skönt. Jag är pank efter alla julklappar jag har köpt och är otroligt trött så det blir nog en hemma dag framför Gossip Girl, men imorgon har jag och mamma planer. XOXO

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback