IGÅR MED GIRLZEN


Igår kom tjejerna till mig vid 7 / halv 8. Vi snackade och vid cirkus halv 9 gick vi och köpte läsk och kladdkaka (Jossans idé). Efter de så tittade vi på Sex and The City som gick på 4:an tror jag, jag älskar den. Vi skulle igentligen se Eclipse men det blev så sent så vi ska se den nästa gång vi träffas. Vi hade kommit överens att vi inte skulle gå och lägga oss så sent men eftersom filmen slutade halv 1 somnade vi inte förren halv 3. Så när väckarklockan sa att vi skulle upp och träna vid halv 9 sov vi vidare eftersom vi aldrig hade klarat och träna så trötta. Men myysigt hade vi i alla fall. Puss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback