MIN "LILLA" SLÄKT

Detta är mina släkter, dock har jag bara skrivit upp de vi träffar fler än en gång per år. Pappas släkt är störst.

Pappas Släkt: Pappa Thomas, Syster Isabella, Halvsyster Julia, Bonus mamma Anna, Farfar Gunnar, Farmor Ingrid, Bonus farmor Lisbeth, Bonus farfar Nisse, Faster Lisa, Farbor Anders, Kusin Robin, Kusin Natalie, Anders tjej Annette, Annettes dotter Viktoria, Farbror Kenneth, Ingifta Faster Mia, Kusin Elliot, Kusin Juliette, Kusin Leonard, Farmors syster Kerstin, Nisses Son Lasse, Lasses fru Eva, Bonus Kusiner Emilia och Erik, Bonus mormor Kerstin, Kerstins syster Annika, Annikas man Björn, Annas kusiner Isabell och Cicci, Cissis kille Niklas, Cissi och Niklas son Sigge, Annas mormor Inga-Lisa...
 
Mammas Släkt: Mamma Anna, Bonus pappa Osvaldo, Bonus Brorsor Victor och Alfredo, Bonus Syster Giselle (bor på Cuba), Morfar Robert, Mormor Anne-lie (In Heaven), Moster Erika, Erikas kille Kristoffer, Moster Lisa, Lisas man Robert, Kusin Clara, Kusin Ida, Morbror Johan, Johans tjej Dear, Morfars syster Kersin, Kerstins döttrar Helene och Marianne, Roberts föräldrar Solvige och Ove... + hela Osvaldos släkt på Cuba.

Förlåt om jag har glömt någon! Puss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback