SVAR PÅ KOMMENTAR(ER)

Melinda om 2010 - FRÅGOR: Tycker det borde stå Melinda istället för Melina...Haha :D

svar: Haha, klart det ska stå det, ändrat! Läste inte igenom, så jag säg det inte, förlåt sötis! ♥

Moster Lisa om I HOPE THIS WILL LAST FOREVER: Kära nån, vad klok du är Sofia! Du har så rätt i att vi alla är olika och måste respektera det, även om det kan vara svårt ibland. Puss hjärtat! Ps - du är så himla fin gumman, både på in- och utsidan, tro inte något annat!

svar: tack Moster, det gör mig så glad att du säger det! Puss, älskar dig. ♥

gabriellas om MINOUTFIT.SE: Känner hon högstupp till höger, går i min skola! ;)

svar: du måste skoja :o hon var ju fan snyggast av alla, herregud, haha. puss, älskar dig.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback