Ledig!

Hej gullisar!

I lördags hade ju vi öppet hus i skolan och
det betyder att vi får ledigt på måndagen- alltså idag!
Jag hade väckarklockan på halv sju! -.-
Eftersom att min kära vän Jossan fyller femton STORA år idag
så träffades Jag, Petra och Bella vid tunnelbanan vid
kvart i åtta och vi åkte hem till Jossan! Utan att hon viste
gick vi in hennes hus- eller vi hade pratat med hennes
mamma och bestämt allt! Vi kom med tårta och presenter
när hon satt i pjamas! Haha! Det var det roligaste som hade
hänt på hela året! Vi tänkte först att hon skulle sova men hon
hade vaknat tidigt imorse. Hon blev jätte förvånad men ända glad!
Vi gav henne -från alla- en Tee som vi hade skrivit massa fina saker på!
Vi var där i några timmar och nu är jag hemma!

Jag ska äta lunch och göra läxor!

Puss

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback