Onsdag!

Hej sötisar!

Idag är det onsdag för dom som inte viste det! Dagen började bra med att jag tryckte på snorzee
i cirka tio minuter, haha dumma jag! Men sedan var det dags att gå upp! Har tillbringat dagen i
skolan men även med Bästis Bella! När jag kom hem vid halv sex så upptäckte jag att det hade
runnit vatten ifrånm mitt takfönster, vattenskada! :O
Åhnej skrek jag, hämtade Ozi och han fixaded det! Det är detta dumma väder som gör attall snö nu
kommer börja smälta och detta kommer att bli ett stort problem!

En bra sak med idag var att jag fick hälften av mina saker som jag har beställt ifrån HM men resten
kommer senare!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback