Första skoldagen!

Åhh, idag var somsagt min första skoldag!
Min skola är ganska konstig eftersom dom
sätter första dagen på en fredag och inte
på måndagen, menmen dagen är över! :D

Vi hade först Elevensval och sen Matte och
då fick vi tillbaka våra matteprov som vi
hade gjort innanlovet. Och jag fick MVG!
Asså OMG, det var ganska oväntat och jag blev
sjukt chockad (stavning). Sen hade vi engelska
där vi fick skriva en "uppsats" om vad man till
exempel förväntar sig av år 2010! Jag blev jätte
nöjd med min. När vi får tillbaka den kanske jag
kan skriva den på bloggen! :)
Efter engelskan var det lunch och efter lunchen
So där vi började med Religion! Personligen tycker
jag att religion är helt okej eftersom jag tycker att
det är kul att få lära sig om olika kulturer och
trditioner i olika länder!

Igår var jag ju i stan med mina Darlings! Vi tittade
runt i T-Centralen och Högtorget. Jag köpte mobil-
diamanter (oäkta) som jag satte på min mobil. Bilder
kommer sen! Vi åt på McDonald´s! (a)
Trevlig dag med mina änglar!

Imorgon ska jag till Farsta en snabbis med Bellis
och köpa mer diamanter för man vet ju aldrig
när man behöver sånt bling-bling.

Puss

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback