Sunday!

Hej finaste läsare!

Idag blev jag väckt klockan typ 9!
OMG Sofia gick upp klockan 9! Det
är inte vanligt! Orsaken är att la familia
skulle på en utflyckt tillsammans och vi
åkte då till Lida! Lida är den ort där man
kan både åka skidor och pulka. Vi åkte
pulka! Det finns en jätte stor "kulle" där
alla åkte ifrån. Det var kul tills jag och
BellaSyster åkte på samma och jag
ramlade av och slog i svanskotan! Ajajaj!
Vi fikade där på ett mysigt fik!

När vi kom hem hoppade jag och min frysna
kropp in i den varma duschen och sedan gjorde
jag mycket matte! Åt lunch och nu sitter jag här!

Blir oxfilé till middag, min favorite! Mums!

Kråm och Pöss!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback