FREEEEDAY


Godmorgon älskade läsare! Fredag idag och mina underbara vänner har precis lämnat mig för att gå hem till deras små stugor, haha. Men vi hade jätte kul igår, vi gick och köpte godis, läsk och kladdkaka och hyrde filmen Allt för min syster. Det var banne mig den sorgligaste filmen som finns, Jossan och jag grät skit mycket, den var bra men otroligt sorlig, se den för filmen får en att tänka till! Men vi såg även filmen Den Där Mary! Vi snackade tills klockan vart tre och sen somnade vi. Klockan stog på elva idag så vi gick upp och åt frukost och tittade på tv. Tack fina flickor för en mycket trevlig kväll!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback