Jeudi

Hej sötisar, vad sägs om ett till inlägg idag? Klockan är mycket och jag har inte ätit frulle än. Anna och pappa är och handlar men de kommer nog snart. Igår vart det en snabb tur på shoppinggatorna. Jag och Anna sprang ut och in i flera affärer för vi hade bara 40 minuter på oss att shoppa eftersom vi var bortbjudna på middag. Jag hittade en kjol ifrån jennifer, en tröja ifrån promo och en tunika ifrån lea. Bilder kommer när jag kommer hem ifrån frankrike. Men eftersom vi nästan inte hade nåon tid att shoppa så ska vi åka dit på fredag igen. Men idag ska vi åka till standen igen. Hoppas ni har det bra i Sverige, jag hörde att det var varmt, till och med 28 grader, men vi har 35! pussisar

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback