21.20


Hej alla fina läsare! Sitter denna trevliga fredagkväll och frossar med ny musik på spotify, livet leker. Kom nyss hem ifrån Hötorget med mina girls. Vi har varit där nästan hela dagen så det är därför jag inte har skrivit.
Skolan idag bestod av dragkamp, brännboll och frågesport. Det var någon speciell-dag i skolan men jag vet inte varför vi hade den. Sen fick vi glass och slutade klockan halv två, lovely! Jossan, Petra, Bella och jag gick hem till mig och var hemma hos mig ett tag! Sen åkte vi in till Hötorget och bjöd Bellis på bio. Hon fyllde ju år i Onsdags och vid varje födelsedag gör vi något kul för varandra och nu var det Bellas tur. Aja vi tog ut biljetter och sen gick vi och tittade på alla flak som åkte runt i Stockholm med massa nyblivna studenter. Gud vad kul de såg ut och ha, jag vill ochså ta studenten och festa en massa. Sen gick vi och tittade skor till Petra och köpte lite andra saker. sen gick vi och åt i Kungshallarna och beställde samma som varje gång - Kinesiskt! Sen satt vi och pratade och sen tittade vi på filmen som jag ska berätta om mer sen! Och sen åkte vi hem, trevlig dag/kväll med er tjejer!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback