A V U N D S J U K

 
 
  
V a n e s s a  H u d g e n s, två ord att hata! Nej jag skojar bara. Konstigt att hur mycker jag dör varje gång jag ser Zac Efron så hatar jag inte Vanessa. Jag tycker faktiskt att de Hollywoods sötate par, förutom jag och zac såklart, hehe! Vanessa är en skit söt tjej som Zac kan vara vara med tills han övergår till mig, mohaha!
Z a c  E f r o n, åh vad jag älskar det namnet. Jag älskar att säga det, höra det och skriva hans vackra bokstäver. Bara jag tittar på han ler jag. Han är absolut den snyggate mannen jag har sett i hela mitt femtonåriga liv. Jag har säkert sett alla bilderna på Google och Bing på honom. Jag tittar varje vecka på hans intejuver på Youtube, för han får mig ju att dö då han öppnar munnen. Men det jag älskar mest är att höra... S o f i a  E f r o n! ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

du har till och med blivit värre än mig.. jag är inte allas lika beroende av brad pitt som du är med zac. men ni kommer bli ett jätte sött par :)

2010-06-12 @ 15:56:21

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback