2010-06-11

Hej bloggish! Tack så mycker för era komentarer om inlägget dressY, det gör mig såå glad!
Det regnar, fyfan. Nu när vi är lediga och kan ligga hemma dagen och sola behöver ju vi massa soligt väder,
aja, gudarna är väl inte på vär sida idag. Hur som helst, träning igår, vi var sju personer där, hehe.
Kom hem duschade och tittade på DH och somnade vid tolv. Vaknade tidigt idag och slöade lite i sängen. Gick sedan upp och åt frulle och nu sitter jag här. Idag blir det nog inte så mycket roligt att göra. Ska till mamí ikväll och jag ska köpa Ben and Jerry glass. Hoppas vädret vänder till imorgon då jag ska spela match. Säg, vad ska ni göra idag? ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback