HOME AGAIN.

Nu är jag hemma igen och mår inte fintfint just nu. Niotusen flickor skrek två timmar i rad, aj säger jag bara. Hörsen min är ganska skadad efter denna upplevelse men grymt kul var det. Jag och Jossan kom till Hovet vid kvart i fyra och insläppte började de göra klockan fyra. Vi virrade runt där en lång tid men sen fick vi hjälp vad vi skulle stå. Så vi ställde oss i den långa kön och väntade. I väntan såg vi Dessie och jag såg min kollo-kompis Diana. Sen blev vi insläppta och Jossan och jag gick och köpte popcorn och läsk. Sen gick vi och hittade våra platser och vi satte oss. Vi satt typ högst upp. Jossan tyckte att vi skulle flytta fram några rader för det var så brant. Sen började eventet med att en presentatör kom ut och pratade och han var minst sagt rolig. Jossan och jag satt och skrattade åt hans skämt typ hela tiden. Sen började det med massa band spelade låtar från filmerna och sen fick man se lite scener ifrån den kommande filmen. Och sen pratade presentatören och sen fick vi se de två snygga personerna. Herregud vad alla skrek, jag lovar att jag kommer förlora hörsen för en hel dag bara för det lät så mycket under två timmar. Tjejerna var ju galna. Men kul var det. Lite bilder kommer ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Ni måste berätta allt sen. hoppar ni har fler bilder än de här :)

(ni filmade väl?)

2010-06-22 @ 02:48:30

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback