Until you were gone.

Hej babes igen. Sitter här nu nyduschad luktar gudomligt och benen är lenare än någonsin.
Tittade på top model och det blev som jag trodde. Sen hoppade jag in i duschen och stog där
en lång stund. Sitter just ny och lyssnar på massa bra musik.
Måste börja packa, jag kommer hem - gud vet när - imorgon och har fotboll ganska tidigt.
Vid typ halv sju eller nåt ska jag hem till Jossan där jag och fina vännerna Bellis och Petra
spenderar natten med chips och tjejfilm, om jag längtar. Sen ska vi upp tidigt för morgonen
efter är det skolavslutning. Snacka om det kommer bli kaos med fyra tjejer som ska klä upp
sig till en av de bästa dagarna på året, mys. Vi ska gå upp typ många timmar innan vi ska dra
till våra lilla skola och säga hejdå till hela år åtta!

k i s s e s


Kommentarer
Postat av: jossan

vi hade grymt kul :)

2010-06-09 @ 22:52:33

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback