La france

Hej bloggen. Tänker blogg lite nu ifrån Ipaden för jag har lite tid nu på morgonen, dock har jag inga bilder men jag lovar att när jag kommer hem så ska ni få massa bildbomber på tiden i la france. Nu sitter jag och små syrrorna och myser i sängen, pappa och Anna gick precis för dom skulle ut och springa. Idag är det riktigt bra väder och planerna för idag är att åka till en sjö några mil bort. Byn jag är i ligger inte vid kusten så det finns inget hav i närheten, men sjön var vi på förra året och den var jätte bra. Senare på eftermiddagen ska jag och Anna åka in till staden vi var i igår igen för igår var typ alla affärer stängda för alla reor börjar idag, så idag blir det shopping. Men nu ska jag göra lite frulle så vi hörs när jag skriver nästa gång. Xoxo

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback