s m o o t i e


drack precis en hallon smootie och tittade lite på tv. jag ska snart titta lite på desperate housewives eller något. + ni har väl märkt vilken DH-nörd jag har blivit, det är typ det ända jag skriver om och allt jag gör. men ta det lungt jag har snart tittat klart alla boxar så då får jag hitta på något annat och göra. imorgon byter jag iallafall förälder och drar till mamma för en vecka. blir nog lugna puckar där. jag kanske ska ut till landet i helgen med min moster om det blir bra väder men det är bara kanske. nu ska jag gå upp till pappa och be honom öka på min internet tid lite för den tar slut om några minuter och jag har nästan inte sutit alls vi datorn idag! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback