24 Mars!

Hej läsare!

Har verkligen inte lust att blogga nu men vad gör man inte för sina läsare!

Skoldagen har gått otroligt bra med lite spanska prov, jag vet idag igen! -.-
Men det gick bättre än det igår! Sedan hade jag bild, LOVE! Då tittade vi
på film om Picasso! Inte roligt. Sedan hade vi lunch, där vi åt pasta och
någon konstig sås. Hade sedan jag hiss-bygge på No:n med sötaste Josefin!
Efter det läste vi på svenska i våra läse-böcker!

Skulle hem till Bestis efter skolan men hon slutade en timme efter mig
så jag väntade på henne hemma hos mig. Då han jag med lite mellis och OTH!

Sedan kom Bestis förbi och vi gick hem till henne och jag åt mellis
ytliggare en gång! Vi pratade lite och satt vid datan!

Sedan gick jag hem och satte mig vid tv:n. Men nu har jag ätit och ska
göra lite matte snart!

Kisses


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback