HOME!

Hej alla igen!

Nu är jag hemma igen efter en "lång" dag på stan! Vi kom in till T-Centralen vid tolv.
Då gick vi runt lite och sedan blev vi hungriga då gick vi in på McDonalds! Onyttigt!
Aja, vi tittade vidare och gick runt till en massa affärer. Efter ett tag bestämde vi
oss för att åka till Farsta istället.Så vi tog första tunnelbanan mot Farsta och så
gick vi runt där och grattade en vän som fyller år idag!
Då ville jag köpa en tröja som jag hade spanat in en stund! När jag stod vi kassa
och skulle betala så behövde man ha leg och det har inte jag än så då skulle
jag gå ut och ta ut pengar men då ändrade jag mig och vi gick inte tillbaka!
Nu är jag hemma iallafall och jag ska börja skriva på en redovisning!


Det var denna tröja jag skulle köpa men det får bli en annan gång!

Toodles ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback