I ♥ Fridays!

Hellu cuties

Igår kväll åt jag middag och tränade till mitt So-prov.
Jag tränade tills jag inte orkade med sedan umgicks
jag med min lilla syster Bella. Och sedan gick jag och
la mig. Imorse när jag vaknade gick jag upp och åt
frulle och fixade mig. Sedan upptäkte jag att jag inte
mådde så bra. Näsan rann och jag hade ont i halsen och
kände mig varm. Så papí fick ringa till skolan och säga
att jag inte skulle komma. Jag gick och la mig igen och
tittade på tv. Jag mår mycket bättre nu.
Jag och pappa var på banken idag för att aktivera mitt
bankomatkort! LOVE!
Vi gjorde även ett stopp på min prao-plats för att hälsa
på min handledare. Jag ska praoa i affär men i vilken
säger jag inte.

Nu sitter jag och lyssnar på bra musik till MAX!

Kisses


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback