Sista Mars!

Tänk vad tiden bara rinner iväg, vi nedräkningen här bredvid står det att det
bara är 69 dagar kvar till det bästa med skolan nämligen sommarlovet. LOVE!

Idag har skoldagen varit lugn, tittade på film på spanskan, ritade på bilden,
skrev klart uppgiften på No:n, redovisning på svenskan.
Redovisningen var det västa jag gjort men nu är det klart och min svensk
lärare sa att jag gjorde det bra!

Nu har jag tittat på OTH och ätit mellis, ska snart skruv upp musiken och
börja packa! Imorgon ska jag nämligen till Sälen med mamí och syster så
jag är ledig ifrån skolan! Ska vara där till söndag, så efter imorgon kommer
inte det bli någon bloggning förän på söndag kväll.

Datorn åker såklart med men vi har inte intenet där uppe!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback